niedziela, 20 listopada 2011

Brak słów.

Obecna sytuacja nie wymaga żadnego komentarza. Dystrybucja trwa. Kupujący akcje zostali nakarmieni wspaniałym PR-em stacji typu CNBC bądź wszelakiego rodzaju ważnymi słowami analityków "że będzie dobrze". Odpowiedzcie proszę poniżej w komentarzach dlaczego to niby ma być dobrze jak każdy kraj zaciska pasa i szuka oszczędności żeby uchronić się przed zapaścią? Jak mam patrzeć optymistycznie na UE i USA które zwolniły i nie mają podstaw do rozwoju w postaci inwestycji, których to z kolei nie ma bo wszelakiego rodzaju plany to plany ratunkowe, których celem jest zaklejanie dziur a nie szukanie powodów ich powstania. Jak mam mieć nadzieję że akcje firmy XYZ urosną jak perspektywy chociażby stagnacji są bardzo mocno zacierajce się - nie widzę szans na szybki powrót na ścieżkę rozwoju w UE i USA a oznacza to dla mnie tylko jedno RECESJĘ. Mimo że jestem miśkiem to nie za bardzo cieszę się z tego ponieważ mogą czekać nas ciężkie czasy i  nie mam na myśli w tym momencie naszego parkietu.
Pozdrawiam PG.

5 komentarzy:

  1. Witam
    Ja się z tym zdaniem zgadzam, ale odpowiadając na pytanie dlaczego miałoby rosnąć, pod moimi wpisami ludzie piszą: jak na razie to tylko korekta 5 falowego wzrostu od dna, dalej jak spadnie to wyrysuje się oRGR. Rozrysowałem więc analizę. Pierwsze wsparcie korekty złamane. Czekam na złamanie kolejnego, a dalej zanegowanie oRGRa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mistrzun to co ty robisz z nami to mozna o kant rozbic i lepiej zamknij tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Autor bloga zrobił sobie długiee wakacje, teraz już wiem że to jest Warren Buffett

    OdpowiedzUsuń
  4. dystrybucja , a może akumulacja na spadkach ? wszystko jest kwestią punktu widzenia , należy pamiętać , że najlepiej zarabia się na hossie , a ta lubi cykle i zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy nowy wpis?

    OdpowiedzUsuń

Ceny na rynku nieruchomości - marzec 2019.

Czekają nas bardzo duże wzrostu cen mieszkań w Polsce. Argumentów za jest bardzo dużo nie będę się tutaj rozwodzić na tematy zagranicznych f...